VERGUNNINGEN.

VERKOOPADRESSEN VISVERGUNNINGEN 2024.***

Koffie- en Theehuys 'De Korenmolen',

Jan Mulderstraat 18, Vaassen.

N.B. ( + Dagkaarten Cannenburch )

Dier All-In, Stationsstraat 7, Epe.

De Pelgrim Hengelsport, Curacao 18 Apeldoorn.

=======================================================================

Online- alles over de vispas

VISPAS:

Kort komt het erop neer dat de sportvisser aan de waterkant zit met een VISPAS waarop het logo van zijn vereniging (HVO) staat en 3 lijsten van viswateren. Een lijst van landelijke viswateren 2022-2024, en tenslotte 2 lijsten met onze viswateren (o.a. de Cannenburch en OTV ). Omdat het Visrecht van de Katerstede bij de stichting OTV ligt krijgen de HVO leden voor deze plas een afzonderlijke vergunning.

Bij HVO kennen wij SENIORLEDEN, dat zijn leden van 14 jaar en ouder. JEUGDLEDEN zijn leden t/m 13 jaar. Dit is een verandering in de Visserijwet. De leeftijd 14 jaar loopt samen met de landelijke identificatieplicht.

CONTRIBUTIE 2024:

HVO heeft aan Sportvisserij Nederland haar bestand met alle leden overgedragen.
EN DUS KRIJGEN WIJ (HVO) VAN IEDER GEREGISTREERD LID EEN VISPAS OP NAAM !!!!

Hoe komt u nu in het bezit van deze VISPAS en de lijsten met viswateren ?

Van de Senior-leden die HVO gemachtigd hebben om de kosten jaarlijks af te schrijven, wordt dit eind oktober gedaan. Zij krijgen dan alles thuis gezonden.
KOSTEN: € 34,--
Een jeugdvispas kost € 12,50.
Senior-leden die HVO niet gemachtigd hebben voor een automatische afschrijving graag ieder jaar  voor 1 januari  hun betaling doen op banknummer:
NL27RABO0364478233. t.n.v. Hengelaars Vereniging Ontspanning Vaassen – Epe.
kosten: € 38,--
Zij krijgen na betaling alles thuis gezonden. Voor jeugdleden die geen Jeugdvispas hebben kost een jeugdvergunning € 5,--
N.B: In januari ontvangt u nogmaals een verzoek tot betaling, het is dan met €2,= verhoogd, u betaald dan  € 40,--.
Wacht men af tot na 1 februari dan wordt de totale prijs €45,--
LET OP ! Bij betaling na 28 februari heeft HVO  inmiddels het op uw naam gestelde pasje teruggestuurd naar Sportvisserij Nederland en U dus afgemeld als lid.

TIP:

Uit bovenstaande blijkt wel dat U als lid, zonder dat U er enige moeite voor moet doen, het beste uit bent door de vereniging te machtigen.
Wilt U om welke reden dan ook dit niet aan de vereniging overlaten dan is het dringende verzoek ieder jaar  toch te betalen  in oktober, zoals hierboven omschreven.

DAGKAARTEN:

Sinds 2015 geeft HVO dagkaarten voor het vissen bij kasteel de Cannenburch uit. Personen die geen lid zijn van HVO kunnen deze aanschaffen bij het verkoopadres Koffie-en Theehuys 'De Korenmolen' Jan Mulderstraat 18, Vaassen.
De kosten van een dagkaart zijn € 6,50

OPZEGGEN LIDMAATSCHAP: LET OP! Graag alle mail m.b.t. vispas(sen) voor secretariaat HVO voorzien van uw
 VISPAS NUMMER(S).

Opzegging van het lidmaatschap dient te gebeuren ieder jaar voor 1 oktober bij de penningmeester
 (secretariaat@hvo-vaassen-epe.nl), anders wordt het lidmaatschap automatisch met een jaar verlengd en is men de contributie voor dat jaar verschuldigd.