ALV HVO "ONTSPANNING".

De Kampioenen 2023 Op deze foto  v.l.n.r.  dhr.B.de Waal,dhr.J.Schepers, dhr.A.Zweers,dhr.H.J.de Wilde, dhr.H.Bartelink en dhr.B.Krol        (Foto"s:Bertus v.d.Oosterkamp)

ALV 2024.

HVO ”Ontspanning” Vaassen-Epe.

De jaarlijkse leden vergadering van Hengelaars Vereniging HVO werd gehouden op dinsdag 12 maart 2024 bij “Bloemfontein” in Vaassen.

De vergadering werd goed bezocht door een 39-tal leden.

Nadat de voorzitter, dhr. Jan Schepers, de vergadering had geopend werd er een minuut stilte gehouden voor de leden die in het voorbije jaar overleden waren.

Daarna kreeg de secretaris het woord met het voorlezen van zowel de notulen van de vorige ALV en het jaarverslag 2023.Deze werden zonder op of aanmerkingen aangenomen en de secretaris werd bedankt.

Nadien was de penningmeester aan het woord met het financiële verslag over het voorbije jaar 2023 en nadat dit door de leden bestudeerd was en er enige toelichting was gegeven door de penningmeester, werden deze ook zonder op of aanmerkingen aangenomen en kreeg de kascommissie het woord en gaf een compliment aan de penningmeester voor het goede en overzichtelijke verslag over 2023.

De aanwezige leden van de VVC kregen de gelegenheid om ook hun jaarverslag te laten horen en dit gebeurde bij monde van dhr. W.Mossink

Hierna kreeg de wedstrijdcommissie het woord en werden de kampioenen van het voorbij jaar 2023 bekend gemaakt door dhr. J.Schepers en dhr. A.Braakman daar dhr. A.Bosman wegens ziekte ontbrak.

Er werd even pauze gehouden om de innerlijke mens te onderhouden.

Na de pauze werd het bestuur onder de loep genomen daar dhr. R.Berkhoff statutair aftredend was en dhr. J.Schepers te kennen had gegeven te willen stoppen na 26 jaren.

Na “enig nadenken” gaf dhr. Berkhoff aan zijn funktie als bestuurslid/penningmeester wel te willen voortzetten.

Dhr. J. Schepers had aangegeven te willen stoppen als bestuurslid en werd, met toestemming van de aanwezige leden, benoemd tot Erelid van HVO en kreeg een aandenken en een mooie bos bloemen.

Bij de rondvraag werden er enige op/aanmerkingen geplaatst over het wedstrijd vissen maar die werden na enige, over en weer- discussie “voorlopig” wel opgelost.

Hierna sloot voorzitter J.Schepers de ALV  2024 met een dankwoord aan de aanwezige leden.